tiistai 29. toukokuuta 2012

Asiakaspalvelua

Eräs asiakkaamme on nainen, joka yleensä valittaa aina jostakin. Milloin word ei toimi, kuten sen pitäisi tai netti on hidas jne. Joka tapauksessa useimmiten vika on kyllä tuolin ja näppiksen välissä, mutta sehän ei koske häntä.

Tänään jouduin opastamaan erästä mukavaa ihmistä cd:n polttamisessa. Koska ohjelma oli hieman outo meille kummallekin, jouduimme juttelemaan. Ohjelmia on hankala opettaa toiselle viittomin. Tämä valittajanainen istuksi läheisellä koneella tehden ties mitä omia juttujaan (lukien ip-lehtiä) ja alkoi sitten marista siitä, kuinka kauan olemme puhuneet. Hänen mielestään vartin, minun mielestäni viitisen minuuttia. Ehdotin hänelle kuulokkeiden hakemista, ne saattaisivat ehkäistä melusaastetta. Se ei käynyt. Loppujen lopuksi sanoin hänelle, että rouva on hyvä ja menee sitten pois hetkeksi, jos häiritsemme niin kovasti.

Hän haki kuulokkeet. *kjäh*